• Kami Beroperasi & DiKemaskini Pada 16/06/2022 Klik Disini
icon-search
icon-search
  • baqheeta cod.jpg
  • baqheeta cod ori
  • 1.JPG
  • 2.JPG
  • photo_2021-07-23_04-16-24.jpg

White Head Remover By Baqhetta Deep Cleasing 30g

RM 55.00
White Head Remover By Baqhetta Deep Cleasing 30g Ratings: 0 - 0 votes

or pay with up to 3 interest-free payments of RM 18.33 with Split

More info at Split

- +
Whatsapp us icon-bag Add to Cart
Home

WhatsApp Image 2021-08-04 at 7.36.26 AM.jpegphoto_2021-07-23_04-16-03.jpg

Buat apa nak simpan, kalau boleh buang 😻
Ding dong..

Liang pori tersumbat punca segala masalah kulit wajah. Tak guna korunk tepek skincare hari2 tapi tak dapat hasil yg korunk nak.

Sebab.. liang pori tersumbat, menhalang zat dan khasiat skincare yg korunk guna tu utk meresap 100% ke dlm kulit wajah. So.. membazir je

Lets detox dulu kulit muka korunk dengan Baqgetta Masker. Baru lah apply skincare, wajan korunk akn jadi extravaganza sihat, gebus dan peloles.

Dm kami sekarang. Serius produk proven gila.


STRESS MUKA BANYAK BLACK/WHITEHEAD?

Tepek je masker berhantu ni! Tengok video ni sampai habis. 360 darjah dia kasi licin dari dagu,,  hidung sampai la kat AREA BAWAH MATA pun dia belasah habis keluarkan keladak tu.

Jerragat pudar, jerawat kecut.
Padu gais!

Lelaki, perempuan, atuk, nenek, kanak2,  preggy mummy, semua boleh guna!  

JOM CEPAT TEPEK BAQHETTA MASKER ! Masker muka paling hebat di donia. Kulit auto licin mcm baby, auto cerah cing cing 🀩

Customer Reviews
0 / 5
Total 0 Ratings


Write a review
Your Cart
Your cart is currently empty.
Continue browsing here.